Helg i Strängnäs!


Det hade kommit snö i Strängnäs ^^

Pappa och jag! E vi lik varandra?

Max och Robert

Innan krogas!


I helgen åkte jag till Pappa i Strängnäs. Det var jättetrevligt!
I lördags så åkte vi in till Stockholm för att bl a gå på Naturhistoriska Riksmuseet. Efter ungefär 2 timmar där så åkte vi in till stan för att fika! Sen så fick vi värsta impulsidén, visste inte vad vi skulle göra av tiden så gick på bio! Vi såg "Himlen är oskyldigt blå", och den var skitbra! Rekommenderas verkligen :)
Sen på kvällen gick jag och linus ut på krogen, det var skitkul! Haha linus fick vara min beskyddare mot sliskiga killar som försökte stöta på mig, och han var en jätteduktig beskyddare!
På söndagen åkte vi till Uppsala och käkade lunch, och sen kl 16.07 gick tåget hem till min älskling som jag saknat hela helgen, sov hos honom inatt<3 Supermysigt!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha gansta bengt! Även snö där?! Och inte här? Fan vad tur vi har!

2010-10-25 @ 21:51:08
URL: http://jossiepossie.com

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0