Hos Sebastian :)

Är hos Sebastian nu :) Vi har haft det hur mysigt som hellst ikväll och eftersom att klockan e så mycket så tänkte jag faktiskt sova här! Heeelt oskyldigt, LOVAR!
Imorgon blir det middag och bio med pappsen som kommer upp till Sundsvall, ska bli kul att träffa honom, har inte träffats på 5 veckor! Vi ska se "I rymden finns inga känslor", undrar om den e bra? Någon som sett?
Nu kommer nog han tillbaka från duschen snart så puss hej!
(tillägnar detta inlägg till en viss person... STALKER!)

Kommentarer
Postat av: Denise

Delar in kommentaren i tre delar, tre olika kommentarer i en liksom ;) hahaha xD



1. Wieeee :D



2. Jag har sett I rymden finns inga känslor, den var jättebra tycker jag! :) Definitift ingen besvikelse, helt klart värd att se! :D



3. Ah justdet... stalkern...

2010-10-09 @ 07:53:15
URL: http://denisedanielsson.blogg.se/

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0