Man förstår inte vad som hänt

Idag inträffade det sorgligaste på länge, vår mattelärare föll ihop under en lektion imorse och nu finns han inte mer. Detta är så sjukt ofattbart, man förstår verkligen inte vad som hänt och kommer nog ta ett tag innan det sjunker in i huvudet.
I torsdags var allt bra, vi hade sista lektionen med dig och allt var bra.. Att ett liv kan ta slut på bara några sekunder, helt oväntat.
Minnesstund imorgon klockan tio, det kommer bli kämpigt! Hoppas att din familj kan gå vidare trots detta som hänt, kan inte ens tänka mig hur ni känner just nu. Jag vet inte vad jag skulle göra.
Tack för den korta tiden vi hade med dig Stefan,

vila i frid.

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0