Onsdag!

                                     
Hejsan!
Idag ere ju onsdag, lillördag! Ikväll ska jag och Sebastian till min kära vän Emelie och ha trevligt :) Sebastian har känt sig lite hängig dom senaste dagarna så hoppas han orkar med oss haha ^^
Igår var vi hos Emelie och hade tjejkväll! Det var jättemysigt, vi spelade kort och alias och hade superkul tillsammans. Man borde ha såna kvällar oftare :)
Var och shoppade nya lösnageltippar på lunchen idag, var rea så fick dom för 135:- Så ska hem sen och pilla med naglarna så man e lite snygg om händerna ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Frisörn

ja vill bah berätta att du som borde typ färga håret rött.

2010-10-13 @ 19:22:34
Postat av: Gabbie

Borde jag färga håret rött eller vad säger du? Förstår inte riktigt det du skrev..

2010-10-14 @ 10:32:31
URL: http://gabbiiees.blogg.se/

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0