Tisdagen


Igår var jag med älskligen först på stan och sen i Birsta. Vi hade en ganska lång inköpslista, och vi lyckades faktiskt bocka av alla förutom två saker :)
Vi gick in på guldfynd i stan och tittade lite, tänkte att det kanske var tänkt som julklappar eller nåt. Men nedå, Sebastian köpte två ringar till mig, sååå fina! En av dom är från Kenzas kollektion, kan inte sluta titta på min hand! Han e så gullig, blev nästan rörd :')
Sen åkte vi till mig och åt middag med mamma. Efter det åkte vi till Sebastian och sov där inatt, så mysigt att vakna upp med den man tycker så mycket om!<3
Idag ska jag och Lina färga håret och klippa lite på Becca, blir nog bra!
Men just nu måste jag återgå till skolarbetet, lägger upp en bild på ringarna senare har bara webcamen just nu!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Josefin

men ååååhhhh! vilken ring är det?? våga inte säga ormen!!! :p

2010-10-26 @ 12:50:09
URL: http://jossiepossie.com
Postat av: Anonym

Du ser ut som angeline i jersey shore:) ni ser exakt likadan ut! sinnes sjukt!

2010-10-29 @ 09:46:56
Postat av: Gabbie

Ska jag ta det som en bra eller dålig sak? ;P

2010-10-29 @ 17:09:44
URL: http://gabbiiees.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dålig

2010-10-30 @ 12:21:44
Postat av: Gabbie

SKAFFA ETT FUCKING JÄVLA LIIIV

2010-11-07 @ 21:09:03
URL: http://gabbiiees.blogg.se/

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0