Underbar helg :)



Har inte mått såhär bra på så länge :) Känns som att för en gångs skull så går saker bra för mig! Den här helgen har det bara varit lugnt med bl a mys, bio och middag. Hade absolut ingen lust att gå ut så sket i det och tog en lugn helg, kommer inte ens ihåg senast jag gjorde det. Får se hur det blir nästa helg, men blir nog någon form av utgång då :)
Imorgon ere måndag, börjar ett som vanligt ASSKÖNT! Vet inte riktigt vad jag ska göra av denna kväll, men e riktigt trött så blir nog tidig sänggång.

Nu ska jag hoppa in i duschen, Hörs HÄÄJ!


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Jag som är den lyckliga killen till höger :D Tack för en toppenhelg med mkt mys o skratt :) Har inte mått såhär bra på länge :)

2010-10-10 @ 20:54:32

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0