Back where I belong!

Nu är jag tillbaka i Sverige, och det känns skönt för tyvärr så blev inte England som väntat, känner inte för att gå in på detaljer. Blev fel och känner att jag kastade pengarna i sjön!
Blogawards var ju tyvärr också en flopp.. Orkar inte gå in så mycket på det heller men jag och Jossi hade kul endå, som vi alltid har!
Idag när jag vaknade så fick jag äntligen prata med Gary igen efter en veckas uppehåll från skype, han fick mig genast att må bättre! Mina vänner betyder så sjukt mycket och jag är så glad över att jag har er, för så fort jag fick träffa er så kändes det så mycket bättre och England har redan börjat glömmas bort.
Tog en minishoppingtur efter skolan. Gick in på skorett och fick syn på ett par UNDERBARA acnekopior! Tänkte "dom här är säkert asdyra" men till min förvåning så kostade dom bara 399 kr :D fanns bara två kvar och som tur var i min storlek så provade dom och dom satt såå bra, så utan tvekan gick jag och köpte dom! Har också köpt en fickplunta med nitar assnygg! :) Shopping är nästan det bästa botemedlet mot deppighet, love it!
Igår så hade ju jag och Jossi lite tid i stockholm, så gick omkring och shoppade där också. Hon köpte bl a en helt underbar leopardjumpsuit, och jag köpte ett par overknee mockastövlar :)
Nu ska jag komma igång igen och blogga, vill iaf bli bättre på att uppdatera så får hoppas på att det blir så.
Här kommer lite bilder på det jag inhandlat hörs!



Kommentarer
Postat av: sofia

Du är bäst gummsan! Skönt att du är hemma igen :) Jätte fina skor! :D <3

2010-09-27 @ 18:15:08

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0