Måndag


Fan vad jag hatar skolan!! Är så sjukt jävla spyless på skolan, så jävla mycket att göra och känner ingen ork för fem öre... Ser inget ljus i tunneln just nu, orkar bara inte!!
Var bara tvungen att avreagera mig lite, sry! Idag ska jag och älsklingen uträtta lite ärenden, bl a köpa en grej så att vattenmatningen till diskmaskinen funkar, kräva tillbaka pengar från kermit sen igår då han tog dubbelt betalt å lite mer. Sen ska vi hem och köra vår diskmaskin som jag är så glad över att vi köpte igår :D hoppas den funkar som den ska :) Sen blir det mys!
Vi hade vår halvårsdag igår, så underbart att det känns så bra efter 6 mån för vet då att det kommer bli så många fler <3 Hoppas jag iaf! Nu ska jag lyssna på läraren från helvetet, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Emelie Mehl

WOOOORD!!! :D

2011-04-11 @ 15:48:56

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0