4 månader<3


Ringen köpte jag på Gran Canaria :)


Igår hade jag och Sebastian 4 månader, såå mysigt! Fick gå och göra mina naglar på salong hihi :) blev hur fint som hellst! Tack älskling<3 Emelie hängde med och gjorde sina också, och Lina gjorde sina i förrgår. Bara 300 kr för vita tippar med liten dekoration på ringfingret :D
På tisdag får jag mina specialprodukter från Redken som ska hjälpa mitt hår att återfå sitt nanturliga jag, hoppas det funkar men har redan blivit mindre slitet av vanliga produkter så ska nog gå bra :) Det är från Redken Extreme- serien som ska bygga upp hårstrået med proteiner och fukt :) Återkommer snart med recension!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Mkt myyys :) älskar dig <3

2011-02-11 @ 12:58:05

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0