Färgat håret, och tappat det


Mitt hår just nu..


Har slingat håret, och färgen blev bra! men..... Tappat hur mycket hår som hellst! Som tur är har jag väldigt tjockt hår så det syns inte allt för mycket men det är så torrt och förstört så vågar knappt röra det :( Tur att jag var med Sebastian igår som kunde trösta mig, hade panik, och då menar jag PANIIK! Skakade och hyperventilerade och hade gjort det hela kvällen om det inte varit för älsklingen<3 Pratade också med Sofia som gjorde mig lite lugnare.
Idag har jag även varit till en frisör och frågat om lite råd och tips, kom fram till att jag måste köpa något bra schampo och balsam som återuppbygger håret med protein och fukt.

Så vi får se hur det går! Hoppas på det bästa men vill inte tro för mycket..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lilla gumman <3 Tycker så synd om dig. Men nu kommer du sköta håret jätte bra så det kommer bli bra. <3 <3

2011-02-08 @ 14:15:38
URL: http://sofiahast.blogg.se/

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0