Tisdag :)


Joel fick vara med i bakgrunden idag :) hah :D

Gårdagen blev bio och hemmamys :) helt okej tycker jag men det var tänkt att vi skulle äta middag efter bion men vi hade ätit oss mätta på hotsnacks så vi åkte hem och myste istället :)<3
Idag så lyckades jag (för andra gången) sätta mig i en så klantig situation! Noll pengar på busskortet och 5 spänn på telefon, med andra ord, jag tog mig inte till skolan! Så mina underbara vänner som är bäst i världen åkte upp till korsta och lånade ett busskort till mig :) Så snällt :D<3
Så nu sitter jag här på skolan tack vare dom :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0