3månader


Det var ett tag sen jag uppdaterade men detta tack vare att jag ägnar den mesta av min tid åt min Underbara pojkvän Sebastian <3
Annars så har jag fått jättefina julklappar: dels en päls från Kappahl, örhängen, underkläder, tunika o pengar.
Sen som sagt har min pojkvän köpt mig Jeffrey Cambell kopior för att jag var så duktig med skoluppgifterna innan jul.
Dagens Outfit:
Blårutig skjorta
lodisbyxor
fotisar el naturale
rufsigt hår
Idag blev det Thai red curry kyckling wok med nudlar mums, Sebastian lagar såå God mat <3
Sen så satt vi i soffan o hörde glassbilen o då köpte min sötpropp glass :)

Kommentarer
Postat av: emelie

Han kan blogga iallafall haha ;D

2011-01-17 @ 23:48:57

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0