Haha bloggrape

Hihi bild från första dejten :)
Blev ju rape-ad av Sebastian förut, han blev less på att jag inte orkade skriva något så han skrev istället haha :) Han är så söt ibland! Men det mesta stämmer ju faktiskt så<3
Men ja som sagt så har vi tre månader idag, och som jag sagt förr fler ska det bli!
Fick ju med underbara bella i det tidigare inlägget med, e hon inte bedårande? Hon tyckte min datorväska var skön att ligga i :')
Just nu sitter vi alla tre i soffan och glor, blir nog en film tror jag snart :)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha ja det var sjuk skillnad! Ja men det var stor skillnad på dig med, ser mycket äldre ut :)

2011-01-16 @ 20:38:58
URL: http://sofiahast.blogg.se/

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0