Gul klänning :)


I've done some shopping today! Köpte en jättesöt klänning på gina tricot för 299:- Asfin tycker jag!
Fick också en jetsetklocka från ur och pen i födelsedagspresent som jag bytte till en vit med guld :D sommrig och fin i vit :) Vi har ju kommit hem från en vecka i Polen nu också, blev en resa full av kultur, shopping och underbara människor!
Har ju också fyllt 18 år!!!! Känns helt jävla underbart!!! Var ut i torsdags och fredags och hade så jävla kul! Har fått jättefina presenter bl a en Iphone :) Var dags för mig nu haha ;)

Hörs senare pöss!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååh vilken fin klänning! Fick också en jet set klocka i present, valde också en vit men med silver. De är verkligen snygga!

2011-06-27 @ 22:10:50
URL: http://sofiahast.blogg.se/

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0