Inte min morgon!


Det var verkligen inte min morgon imorse.. turen var verkligen inte på min sida..
Hade varken pengar på busskortet eller telefonen, och det kom jag på precis när jag kom utanför dörren! Sen så försökte Sebastian fixa en smsbiljett åt mig men då fuckade telefonen ur och var tvungen att starta om den.. seeeeeeen så var jag så jävla less så jag orkade fan inte! :@ men men.. Tycker bara att det är så dumt eftersom majoriteten som åker buss är ungdomar, de har ofta maestro eller electronkort vilket inte funkar på bussen!!!!! varför? så jävla dumt.. Var bara tvungen att avreagera mig lite *pust*......

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0