ljuva fredag!.. nooot


Hejsaaan!
Idag kändes det ju lagom pestigt att kliva upp.. trött som fan och känner mig allmänt på dåligt humör! Blir så jävla less på människor som klagar och gnäller, och som dessutom inte har någon respekt.
Har lyckats gå ner all vikt jag gått upp på de senaste tre helgerna och lite till :D något som gör mig på bättre humör iaf, och om det inte regnar allt för mycket sen så blir det powerwalk efter skolan ;) Man blir så peppad när man märker att det blir skillnad på vågen! Men har en lång väg kvar.. typ sådär 8 kilo ungefär..
Nä men så ligger det till iaf haha!

Pöss på er =)

Kommentarer
Postat av: Festis

Syns att du har gått ner :)Du är jättefin

2011-05-27 @ 11:17:17
Postat av: Sofia

<3

2011-05-28 @ 13:18:24
URL: http://sofiahast.blogg.se/

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0