Valborg

I lördags så var det ju Valborg :) Blev en bra kväll tycker jag, Elin och Joel kom förbi och grillade med mig och Sebastian, sedan trillade Vimar och Oskar in och grillade lite till. Satt en stund i lägenheten och sedan gick vi ner till brasan vid ortviken. Stod där ett tag och på vägen tillbaka så träffade vi bl. a Dzesi Sebastians syster och några hon var med, dom hängde med upp till lägenheten :) trevligt att dom kunde hänga på men tyvärr så stannade dom inte så länge, får bli någon annan gång kanske. Vi gick och la oss vid två kanske, en bra kväll tycker jag :D Elin tog lite bilder som jag tänkte dela med mig av:



Kommentarer
Postat av: Dzesii

Jo vi for ju hem ganska så snabbt eftersom vi var så trött =/ Men det kommer nog fler dagar :)

2011-05-02 @ 18:32:04

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0