Torsdag!

Hejsan allihopa!
Fick för mig att kapa av luggen i förrgår, hatar när den ligger slickad efter ansiktet och gör håret platt och tråkigt! Antingen ska den vara lika lång som övriga håret ungefär eller lite kortare. När jag klippte hellugg för ett år sedan gillade jag när den växt ut lite, riktigt snyggt med mittbena! Så nu är det lite liv i håret igen :D
Idag ska jag försöka pallra mig ner till gymmet.. får se hur det går haha! Haft gymkort i två månader och gått dit en gång så dags att sätta igång! Nu när skolan är lite lugnare så borde jag ju lyckas gå dit två ggr i veckan iaf.
Lektion nu så hejsvejs!

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0