Prov!


Hejsan!
Just nu har vi prov i marknadsföring.. jag fattar inte ett skit så jag bloggar istället! Fattar inte hur dom tror att jag ska komma ihåg det här när jag har 8 ämnen till att hålla redan på!
Igår köpte jag stövlarna iaf! Satt jättefint men skaver som f*n!! Men eftersom det är läder borde det gå till sig, och tills dess får man ha plåster helt enkelt :) Dom är skitsnygga! Hoppas bara jag kommer kunna ha dom när det blir halt för sulan var ganska slät så kanske blir bambi på hal is haha ;D 

Nä ska väl kaaaanske försöka göra det här endå..  Vi får se!
Hejsvejs ;P

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0