Skola..


Hej!
Då var det måndag igen! Är astrött idag för igår tvättade jag och sebastian, och eftersom vi inte är van vid dom maskinerna så tog det lite längre tid än väntat! Tvättade två timmar längre än vad det var tänkt, till tolv!.. jag måste typ lägga mig senast elva annars är jag död på morgonen :/
Idag ska ev. jag och Sebastian tapetsera i vardagsrummet :) hittade en jättefin tapet på rusta, ganska mörk med lila blommor :D Blir nog jättefint!
Om exakt en vecka har jag och älsklingen ett år, tiden går så sjukt fort alltså! Känns verkligen inte, men tiden går ju fort när man har roligt ;) Får se vad vi hittar på då<3

Vi hörs! Måste plugga puss ;)

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0