Katastrof!

Börjar bli så sjukt less på alla missöden med mitt hår.. När jag fått till hyfsat bra kvalité på det och klippt mig och hållt på nä så bleker frissan sönder det så jag i stort sätt får börja om på noll igen!
Kommer aldrig mer gå till någon annan frisör än JESS i fortsättningen, den enda bra upplevelse jag fått hos en frissa på flera år var där!
När jag kom hem idag från frisören var mitt hår risigt och kycklinggult! Så fick åka på ica och köpa en askblond färg för att dämpa det gula.. men kvalitén vet jag dock inte vad jag ska göra åt :( Måste köpa någon olja som återfuktar eller nåt för det är så torrt och livlöst, noll glans och helt sönderslitet!
FY FAN......

Kommentarer
Postat av: Sara idberg

tycker inte du skall skylla på frisören! eftersom du verkar färga ditt hår väldigt ofta så sliter du sönder det själv, alla reagerar olika på hårfärg och speciellt blekning / blondering.

desutom är salong berock en väldigt bra salong och du är nog den enda jag vet om som är missnöjd!

2012-04-17 @ 19:36:27

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0