Recension: Fitnessnudlar

Hej!
Tänkte jag skrulle skriva lite om vad jag tyckte om dom kalorifria nudlarna!
Konsistensen är som en blandning mella att tugga på gummi och en konserverad champinjon så det är ett ganska stort minus, inte så gott. Dom smakar i stort sätt ingenting men de suger åt sig kryddor och sås väldigt bra så man kan få dom att smaka gott iaf :) 
Man bli ganska mätt på 100 gram, alltså en halv förpackning så det är ett plus :)
 
Sammanfattningsvis så är dom helt okej, men ersätter inte nudlar och pasta för mig då konsistens och smak inte är densamma!

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0