Makeover!

Hej!
Idag efter skolan följde min kära vän Sofia med mig hem, vi skulle färga hennes utväxt och klippa lite också :) Först blev det katastrof med en askfärg, som sedan SOM TUUR VAR rättades till :D blev en liten upplevelse det med och slutresultatet blev jättebra och hon var nöjd.
Sedan gick vi mot stan och jag förbi OKQ8 för att hämta ut ett efterlängtat paket! Nämligen mina Jeffery Campbell!!!  Lägger upp bilder snart på dom. Satt perfekt och lätta att gå i, blir skitsnygga till både jeans och student :)
Efterbild på Sofia

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för hjälpen gumman och det vart som sagt en upplevelse! Haha. Skorna var SJUKT snygga som väntat ;)

2012-02-28 @ 23:16:29
URL: http://sofiahast.blogg.se/

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0