Ricinolja!

Hejsan!
Har de senaste testat det jättemånga pratar om ska göra så håret växer snabbare nämligen att kleta i ricinolja i håret. Måste säga att man märker inget om man inte tar bilder och kollar före efter för blev så sjukt förvånad nu när jag såg skillnaden, det funkar verkligen!!
Det jag har gjort är att jag har köpt apotekets ricinolja kostar 40 kr, kletat in det i hårbottnen och sedan låtit det sitta ca 30 minuter och efter det tvättat håret som vanligt. Trodde aldrig att det skulle funka men se på fan :) Inte säkert att det funkar på alla men här är en före och efterbild iaf, började med detta lördagen 7e Januari :)

Kommentarer
Postat av: sofia

du har inte tänkt på att håret var lockigare på förebilden? ;p

2012-01-22 @ 22:12:46

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0